środa, 24 marca 2010

do wieczora......

Dzień dobry . !
godzina 8.40. '; ) ahhh wolne mam ;D jutro do szkoły ale żadnych spr spokój . Więc tak długo nie pisałam bo dużo na głowie no i z zakupów ale jestem zadowolona z jednej bluzki którą kupiłam w h&m w panterkę fioletową anie GB nie było Manhattanie tylko musiałam jechać do Alfy ;] i znalazłam 2 były . ; ) i zadowolona wróciłam do domu . ! i



Tunika H&M.

zauważyłam te buty na innej stornie . ;D strasznie mi się spodobały a potem widzę ze parę osób ma, i tak nie wiedziałam jak firma ale już znalazłam , Ale teraz jakaś moda na nie bo chcą je . mi się zdecydowanie czarne i brązowe podobają :):)



A te mi się strasznie podobają z paseczkami są super co o nich sądzicie ?

darmowy  hosting obrazków


miłego dnia paa ;*

3 komentarze:

  1. tunika ładna :)
    a te buty wiązane już mi działają na nerwy, honey takie ma, od niej podpatrzyly dziewczyny i wszystkie nagle takie chcą. są ładne, ale trochę mnie denerwuje ten szał na nie bo jest wieele ładniejszych ;)
    buźka. ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są zaje...ste!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie mi się nie podobają...jakoś dziwnie wyglądają ;/
    a tunika fajna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń