czwartek, 25 lutego 2010

Wiosenno-letnia kolekcja marki Deichmann 2010

ja akurat lubie sklep Deichmann mają super buty stylowe ;) i nie tylko dodatki tez ;> ale nie kupuje tam dodatków.

W wiosenno-letniej kolekcji znajdziecie przede wszystkim mnóstwo balerinek inspirowanych glam rockiem i ozdobionych licznymi błyszczącymi aplikacjami. Obok nich, obecne będą gładkie z kokardą lub w zwierzęce wzory. Wszystkie propozycje w bardzo przystępnej cenie!

deichmann_ss10_3.jpg
zielone 59 zł, granatowe z kryształkami 69 zł, beżowe z kokardą 99 zł, beżowe z dżetami 69 zł, granatowe zapinane na kostce 69 zł, w panterkę 59 zł, czarne 69 zł, różowe 139 zł


Na większe wyjścia Deichmann proponuje wysokie szpilki w kolorach - fioletowym, kobaltowym, czarnym i granatowym. Nam najbardziej spodobały się nieco niższe czółenka w pięknym, morskim odcieniu.

deichmann_ss10_2.jpg
fioletowe 69 zł, kobaltowe 69 zł, granatowe 69 zł, morskie 69 zł


Na lato Deichmann lansuje ciągle modne gladiatorki w trzech kolorach - czarnym, białym i szarym. W kolekcji znajdziecie również sandałki w połączeniu z wysoką cholewką.

deichmann_ss10_1.jpg
czarne 69 zł, szare 69 zł, brązowe 79 zł, czarne 69 zł, białe 69 zł, czarne 59 zł


Wśród torebek dostępne są zarówno te duże na ramię idealne na lato, jak i te mniejsze na większe wyjścia. Wykonane są głównie z ekologicznej skóry, welury, a także skóry naturalnej.

deichmann__s10_4.jpg
granatowa, welurowa 119 zł, turkusowa, wzorzysta 49 zł, fioletowa chusta 19 zł, portfel 29 zł, szalik 19 zł, turkusowa 59 zł, beżowa 139 zł, w kwiaty 49 zł, brązowo-turkusowa 69 zł

6 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale jakoś nie pasi mi ta firma ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych balerinkach pierwszych po prawej ! muszę je mieć. ^^
    i też wśród rzymianek jest mój ideał - te brązowe :)
    buziaki ! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy tak fajnie...matura

    OdpowiedzUsuń
  4. hey thank you :)

    I love the gladiator sandals, I'm gonna look for the black ones the next time I will be at a Deichmann shop :)

    kind regards :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaa... gladiatorki, właśnie szukałam tej kolekcji, już nie mogę się doczekać aż w kwietniu po remoncie otworzą dajczmana znów u mnie:)

    Buziakii;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow. rewelacyjna kolekcja. ;D
    granatowe szpilki mi się spodobały za bardzo. xD. chyba moja szafka na buty się trochę uzupełni. ;) poza tym deichmann to jeden z nielicznych sklepów, gdzie mogę kupić buty w moim rozmiarze... ;D

    OdpowiedzUsuń