piątek, 26 lutego 2010

no i klapa....;)

Byłam dziś Gdańsku , W h&m żeby kupić tam terochę dodatków i chciałam zobaczyć kolekcje Sonii Rykiel ale juz resztki zostały ;> sweter w paski , bluzka , buty i dodatki ;> No to wykupili ;p ; > zamówie se na allegro . ;p hehe . ;] a więc teraz zestaw nr 1 . włąsnie chce ta tunike\sukienke kupic w h&m . ; > . tylko na allegro są . ;p zestaw__wiosna1.jpg
tunika H&M, legginsy H&M ok. 59, balerinki River Island ok. 160 zł, torebka KappAhl 89,90 zł

Zestwa nr 2 .

kalosze_3.jpg
płaszcz Reserved 199,90 zł, sukienka Pull&Bear 99,90 zł, legginsy Reserved 49,90 zł, torba Topshop ok. 180 zł


Zestaw nr 3.

zestaw_wiosna_2.jpg
bluzka River Island ok. 100 zł, legginsy River Island ok. 70 zł, botki Pull&Bear 219,90 zł, torebka Pull&Bear 79,90 zł


Zestaw nr 4.

zestaw_spodnica2.jpg
spódnica Pull&Bear 69,90 zł, bluzka KappAhl 69,90 zł, kurtka Pull&Bear 139,90 zł, buty Pull&Bear 139,90 zł, torba Topshop ok. 180 zł, bransoletki New Look ok. 60 zł



Dobranoc ; *

8 komentarzy:

  1. Ahh ta sukienka z pierwszego zestawu.. <3
    i trampki z ostatniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka z 3 zestawu bardzo oryginalna :)
    Buuuuziaki ;-* moje droga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy z 1 zestawu...marzę i wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te sukienka z pierwszego zestawu wygląda beznadziejnie w rzeczywistości ;)
    prostuje,a co?

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy z 3 i spódnica i kurtka z 4 mi do gustu przypadły.;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawy najbardziej mi się podobają butki są boskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń