piątek, 26 lutego 2010

no i klapa....;)

Byłam dziś Gdańsku , W h&m żeby kupić tam terochę dodatków i chciałam zobaczyć kolekcje Sonii Rykiel ale juz resztki zostały ;> sweter w paski , bluzka , buty i dodatki ;> No to wykupili ;p ; > zamówie se na allegro . ;p hehe . ;] a więc teraz zestaw nr 1 . włąsnie chce ta tunike\sukienke kupic w h&m . ; > . tylko na allegro są . ;p zestaw__wiosna1.jpg
tunika H&M, legginsy H&M ok. 59, balerinki River Island ok. 160 zł, torebka KappAhl 89,90 zł

Zestwa nr 2 .

kalosze_3.jpg
płaszcz Reserved 199,90 zł, sukienka Pull&Bear 99,90 zł, legginsy Reserved 49,90 zł, torba Topshop ok. 180 zł


Zestaw nr 3.

zestaw_wiosna_2.jpg
bluzka River Island ok. 100 zł, legginsy River Island ok. 70 zł, botki Pull&Bear 219,90 zł, torebka Pull&Bear 79,90 zł


Zestaw nr 4.

zestaw_spodnica2.jpg
spódnica Pull&Bear 69,90 zł, bluzka KappAhl 69,90 zł, kurtka Pull&Bear 139,90 zł, buty Pull&Bear 139,90 zł, torba Topshop ok. 180 zł, bransoletki New Look ok. 60 zł



Dobranoc ; *

czwartek, 25 lutego 2010

Wiosenno-letnia kolekcja marki Deichmann 2010

ja akurat lubie sklep Deichmann mają super buty stylowe ;) i nie tylko dodatki tez ;> ale nie kupuje tam dodatków.

W wiosenno-letniej kolekcji znajdziecie przede wszystkim mnóstwo balerinek inspirowanych glam rockiem i ozdobionych licznymi błyszczącymi aplikacjami. Obok nich, obecne będą gładkie z kokardą lub w zwierzęce wzory. Wszystkie propozycje w bardzo przystępnej cenie!

deichmann_ss10_3.jpg
zielone 59 zł, granatowe z kryształkami 69 zł, beżowe z kokardą 99 zł, beżowe z dżetami 69 zł, granatowe zapinane na kostce 69 zł, w panterkę 59 zł, czarne 69 zł, różowe 139 zł


Na większe wyjścia Deichmann proponuje wysokie szpilki w kolorach - fioletowym, kobaltowym, czarnym i granatowym. Nam najbardziej spodobały się nieco niższe czółenka w pięknym, morskim odcieniu.

deichmann_ss10_2.jpg
fioletowe 69 zł, kobaltowe 69 zł, granatowe 69 zł, morskie 69 zł


Na lato Deichmann lansuje ciągle modne gladiatorki w trzech kolorach - czarnym, białym i szarym. W kolekcji znajdziecie również sandałki w połączeniu z wysoką cholewką.

deichmann_ss10_1.jpg
czarne 69 zł, szare 69 zł, brązowe 79 zł, czarne 69 zł, białe 69 zł, czarne 59 zł


Wśród torebek dostępne są zarówno te duże na ramię idealne na lato, jak i te mniejsze na większe wyjścia. Wykonane są głównie z ekologicznej skóry, welury, a także skóry naturalnej.

deichmann__s10_4.jpg
granatowa, welurowa 119 zł, turkusowa, wzorzysta 49 zł, fioletowa chusta 19 zł, portfel 29 zł, szalik 19 zł, turkusowa 59 zł, beżowa 139 zł, w kwiaty 49 zł, brązowo-turkusowa 69 zł

środa, 24 lutego 2010

udane....



Siemka . ! dziś coś na wiosnę/lato , ogólnie ostatni tydzien ferii i nie mam czasu zbyt cos dodawac po feriach będą nowe zestawy itp , coś mysle na tym blogiem żeby cos zrobić nowego . :):) .
Ale to z czasem . ;] po feriach nauka , nauka cały marzec a potem kwiecien wielkanoc . :) no i bedzie gites . :)


-
Ostatnio słuchałam płyty

Marilyn Monroe ; )



---------------------------------------------------------------------

Wiosenna kolekcja marki Ryłko 2010

Szpilki "peep toe", platformy, kolorowe kopertówki - obejrzyj co na nadchodzący sezon przygotowała marka Ryłko.

W wiosenno-letniej kolekcji marki Ryłko dominują pastelowe kolory w połączeniu z brązem i czernią. Znajdziesz w niej cały wachlarz fasonów - balerinki, sandały, bardzo wysokie szpilki, buty na platformach i botki. Nam najbardziej spodobały się czarne szpilki w połączeniu ze zwierzęcymi motywami i frędzlami oraz botki z perforowanej skóry. Oczywiście większość fasonów występuje przynajmniej w dwóch wersjach kolorystycznych.

rylko_ss10_1.jpg
fioletowe 209 zł, granatowe 259 zł, błękitne 229 zł, szpilki z frędzlami 289 zł, baleriny 199 zł, botki 300 zł


Marka Ryłko to również dodatki, przede wszystkim paski, kopertówki i duże torby. Wszystko uszyte jest z dobrej jakościowo skóry.

rylko_ss10_2.jpg
pasek 159 zł, kopertówka w paski 220 zł, złota kopertówka 420 zł,różowa torba 349 zł, czarna torba 409 zł, kopertówka z zwierzęce wzory 420 zł


too pa;*;*

niedziela, 21 lutego 2010

Sonia Rykiel wiosna/lato 2010

Witam teraz nowa kolekcja Sonii Rykiel . Wczoraj pojawiła się kolekcja w H&M dziś se podjadę zobaczyc bo podoba mi sie jedna sukienka i sweter , ale ogólnie całą kolekcje ;]
został 1 tydzien feriii ;< i do szkoły ;] musze ten tydzien ładnie wykorzystać . ;p



sonia_1.jpg
kolekcja Sonia Rykiel pour H&M


sonia_2.jpg
kolekcja Sonia Rykiel pour H&M

sonia_3.jpg
kolekcja Sonia Rykiel pour H&M

sonia_4.jpg
kolekcja Sonia Rykiel pour H&M


sonia_5.jpg
kolekcja Sonia Rykiel pour H&M


sonia_back1.jpg
backstage Sonia Rykiel pour H&M


sonia_back2.jpg
backstage Sonia Rykiel pour H&M



Co sądzicie o tej kolekcji . ? mi sie np. podobaja nie które . ; > . musze je zobaczyc na żywo ;p

Papapa ;********

czwartek, 18 lutego 2010

no ...

ogólnie ferie mam ;] niedługo wyjeżdżam ;D a tak ogólnie luz nowe zestawy ; >
zakiet_zestaw.jpg
spodnie Cubus 179 zł, bluzka Pull&Bear 69,90 zł, baleriny Topshop ok. 120 zł, torebka New Yorker 49,95 zł, tunika Pull&Bear 99,90 zł, legginsy Topshop ok. 100 zł, baleriny River Island ok. 150 zł


kotwica_naszyjnik2.jpg
sukienka KappAhl 79,90 zł, kokarda Topshop ok. 45 zł, baleriny River Island ok. 150 zł, spodnie Cubus 179 zł, bluza Topshop ok. 160 zł, trampki River Island ok. 80 zł



a te spodnie sa rewelacyjne ; >

pumpy_paksz.jpg
C&A, 89zł, Stefanel, 350zł, Billabong, 289zł, H&M/Comme des Garcons, 179zł, Fishbone, 95zł, H&M/Comme des Garcons, 179zł





to pa;* wieczorem jakąś notke może dodam ; > sija

poniedziałek, 8 lutego 2010

cześć moge cie zjeść . ?

Hi.! ]
Dziś super dzień ; D ha jakos leci jeszcze 4 dni i ferie , wyjade sobie odpocząć . Teraz słucham płyty Marilyn Monroe no fajne piosenki jak na te czasy a dziś se kupiłam przypadkiem torebkę a miałam nic nie kupować , a tak mi się ona spodobała i jeszcze 2 były fajne chyba jutro kupie ;p co myślicie o niej ; ) Kolor jasny róż




To tyle pa ;******
4 dni ;p

wtorek, 2 lutego 2010

nie ma to jak .....

Heloł . ;p
A jakoś dziś nie poszłam do szkoly za to dodam fajne zestawy ; ) .


glam_2.jpg
spodnie Cubus 159 zł, bransoletka Topshop ok. 70 zł, botki River Island ok. 200 zł, torba River Island ok. 200 zł, sweter Amisu 99,95 zł, naszyjnik River Island ok. 30 zł

glam_3.jpg
torba KappAhl 89,90 zł, kardigan Top Secret 79,90 zł, baleriny River Island ok. 180 zł, top River Island ok. 100 zł, jeansy Troll 159 zł, bransoletka KappAkl 29,90 zł


kiwaty_3.jpg
spodnie Amisu 189 zł, bluzka Springfield 119 zł, torba Orsay 79,90 zł, bransoletka KappAhl 39,90 zł, kurtka H&M ok. 150 zł, trampki Topshop ok. 90 zł


wydluzanie3.jpg
sukienka Stradivarius 139,90 zł, naszyjnik Mango 89 zł, kardigan Topshop ok. 150 zł, torba River Island ok. 200 zł, buty Pull&Bear 159,90 zł

impreza2.jpg
jeansy Cubus 159 zł, top Topshop ok. 170 zł, kolczyki River Island ok. 30 zł, szpilki Stradivarius 159 zł, torebka Mango 199 zł, kamizelka Cubus 159 zł


A na koniec . ; )
Bielizna od Reserved specjalnie na Walentynki 2010
- za stanik zapłacisz 59,90 zł, a za majtki od 24,90 zł do 49 zł.
reserved_walentynki.jpg

No to więc chłopacy kupujcie swoim dziewczynom ; d. haha

to paa ; *