niedziela, 31 stycznia 2010

Niedziela . elegnacja

siemka , dzis troche elegancji . ; )
NIedziela jak niedziela dziś ładnie , przyjemnie
i dziś uczenie się ojej wieczorem dodam mój nowy nabytek z H&m
i wiele innych ; ) wiec czekajcie jeszcze do wieczora na nowa
notke ; )
a tu znalazłam cos w stylu lady gaga :)

ladygaga_zestaw.jpg
sukienka H&M, buty Topshop ok. 400 zł, bransoletka Topshop ok. 70 zł, sukienka Simple 700 zł, pas H&M, kolczyki Topshop ok. 40 zł, legginsy Topshop ok. 250 zł, sukienka H&M, torebka River Island ok. 100 zł

victoria_zestaw.jpg
sukienka H&M 129 zł, sukienka z cekinami H&M 149 zł, kolczyki River Island ok. 30 zł, buty Topshop ok. 350 zł, torebka River Island ok. 120 zł, spódnica H&M 99 zł, naszyjnik River Island ok. 150 zł, sukienka Solar, buty River Island ok. 300 zł


beyonce_zestaw.jpg
buty Topshop ok. 300 zł, sukienka H&M 99 zł, sukienka H&M 129 zł, torebka Topshop ok. 220 zł, kolczyki Topshop ok. 40 zł, kolczyki H&M 19,90 zł, sukienka H&M 149 zł, top KappAhl 69,90 zł, sukienka Stefanel 700 zł, naszyjnik Topshop ok. 120 zł, buty Topshop ok. 320 zł



no to papa ;*


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha moja sukienka studniówkowa tu jest,tylko,że inny kolor ;D no i ja dałam za nią więcej i nie kupiłam w polsce,bo na szczęście tutaj jest niedostępna ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaak ;] jest prosta i elegancka ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 177 albo nawet 178 cm. ;)
    ale nie martwie sie tym;]
    a Tobie zazdroszczę tych 172 cm. ;D

    podobaja mi sie zestawy. najbardziej chyba 2.;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ta niebieska sukienka rewelacja; )

    OdpowiedzUsuń