czwartek, 28 stycznia 2010

dziewieć ,osiem,siedem,sześć,pieć,cztery,trzy,dwa,jeden,

Hi. !
Przez chorobę się nudzę , więc znalazłam kilka fajnych zestawów poporstu rewelacja
co wy o tym sądzicie ?
ejj mam pytanie polecajcie blog moj . ; ) bo tak mało go odwiedza :(
dobra teraz zestawy i troche opis o nie .



Jedna z linii kobiecej Snow Queen Chic kolekcji jest inspirowana "szykowną królową śniegu". Połączenie iskrzących materiałów i połyskujących, metalicznych detali to elementy wyróżniające tę kolekcję. Najbardziej spodobały nam się kolorowe śniegowce.
Poza tym w kolekcji znajdziemy jak zawsze tenisówki, te na rzepy i te sznurowane. Oprócz tego kilka fasonów szpilek na masywnym słupku.
lacoste1.jpg





Wiosenne sukienki z wciętą talią to wszechobecny fason w tej kolekcji. Poza tym znajdziecie bawełniane bluzki w pastelowych kolorach ozdobione frędzlami lub dżetami, kopertówki i kolorowe chusty. Wszystko idealne na wiosnę!
oliver_marzec2.jpg

na koniec zestaw który mi sie podoba a te buty ojeju . ; )



kappahl_ss10_3.jpg
żakiet 149 zł
torba w paski 79,90 zł
różowa torebka 79,90 zł
pasek 49,90 zł
majtki 29,90 zł
kurtka 179 zł
gladiatorki 119 zł
biała torebka 59,90 zł




Więć Sija . :*:*
PS: Jak wiecie z tych dwóch zestawów ceny rzeczy to napiszcie w komentarzu bo nie było cen ; (

2 komentarze:

  1. no są tam i tam i jeszcze tam ;)
    a tak serio,to jeden jest koło długiej,drugie kawałek za i w sumie trzeci też...a resztę nie wiem jak wytłumacyzć...ajć lacoste.. ja mam z tych co tutaj te niby kalosze z kolorowym i te czarne adidasy tylko,że mam białe...a i jeszcze mam czarne ale tutaj ich nie ma :(,mama ma te z rzepami tylko zamiast czerwonego ma różowy..patola xD

    wstaw sobie statystykę to będziesz wiedziała ile osób wchodzi ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  2. o widze że Ty również dopiero zaczynasz ;d powodzenia

    OdpowiedzUsuń